BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 7, 2011

-COMING BACK-

                  Finally aku dah dapat blog aku balit,wah! dengan sedaya upaya aku ator setting nya..haha..btw banyak cerita ku mok kongsi bh,but nevermind ku ambi latest story jak lah..hari tok cun-cun seminggu ku posa dgn kawan-kawan ku,suumpah best aie dapat posa sama-sama ngan cdak nya.then marek aku sungkey ngn ool and ina kat spring dgn kawan-kawan esah kakak ool.
                    Aaaaaaa~ ku da cerita pasal marek,first datang marek aku,ool ngn ina alu kayo-kayo dalam spring then mek 3 alu bertemu dgn eera kat kedai elle then mek 4 alu sambong kayo-kayo g kat spring ya time ya kira sambut bday eera sekali lah...heee~ after eera balit alu lah mek 3 nangga wayang cerita the rise of planet apes sumpah cerita ya best doe...
                     After cerita ya,alu tinggal beberapa minit gik mok sungkey,alu lah mek 3 dgn muka sik malu join geng-geng kakak ool sungkey kat SCR.time ya mata ku alu terlekat kat seorang mamat tok,sumpah muka nya kdk muka nicco aku apa g smpai abis makan nang mala nangga muka nya jak..haha
                     

0 comments: